Τι συμβαίνει όταν δύο από τους πιο αφοπλιστικά απρόβλεπτους καλλιτέχνες της λατινοαμερικάνικης σκηνής ενώνουν δυνάμεις με ένα brand που ξέρει να μιλάει τη γλώσσα της Gen Z; Μια capsule συλλογή που δεν ντύνεται. Ζει.
Η νέα συνεργασία της BERSHKA με το αργεντίνικο δίδυμο CA7RIEL & Paco Amoroso δεν είναι μια ακόμη συλλογή streetwear. Είναι μια αισθητική δήλωση. Ένα mix από rave-νοσταλγία, cult αναφορές και μετα-χιουμοριστική pop που χτυπάει κατευθείαν στο underground αλλά και στο TikTok. Κάθε κομμάτι της συλλογής έχει την αύρα του live performance. Εκεί που τα στενά tops, τα καμπάνα παντελόνια, και τα T-shirts με 90s γραφικά ή εξώφυλλα από VHS ταινίες φωνάζουν “εγώ είμαι η σκηνή”.
Η λέξη PAPOTA – τίτλος του πρόσφατου τους EP – επανέρχεται σαν εσωτερικό inside joke για τους fans, ενώ τα πρόσωπά τους, εικονογραφημένα σε cult στιλ, θυμίζουν ποπ εικόνες μιας νέας λατινικής κουλτούρας. Δεν είναι απλώς ρούχα. Είναι φανέλες στάσης. Είναι τα ρούχα που φοράς όταν δεν παίζεις ρόλο — τον εφευρίσκεις.
Η συλλογή είναι τολμηρή, θεατρική, ειρωνική και συναισθηματική ταυτόχρονα. Ακριβώς όπως οι CA7RIEL & Paco Amoroso, που δεν τραγουδούν για να ακουστούν, αλλά για να προκαλέσουν, να ενοχλήσουν, να γοητεύσουν. Κάθε τους εμφάνιση είναι μια περφόρμανς, όπως εκείνη στο Tiny Desk με σχεδόν 35 εκατομμύρια προβολές, που αποδεικνύει πως η μουσική τους – όπως και το στυλ τους – δεν μπαίνει σε κουτάκια.
Η καμπάνια της συλλογής, σε συνεργασία με το Terrivle Studios και τον σκηνοθέτη Martín Piroyansky, δεν αποτυπώνει απλώς τα ρούχα. Είναι μια ενιαία κινηματογραφική αισθητική εμπειρία – σαν video clip, σαν viral dream sequence, σαν statement από το μέλλον του στυλ.
Όλα τα κομμάτια της συλλογής είναι ήδη διαθέσιμα στο www.bershka.com και στα καταστήματα BERSHKA — και έρχονται να υπενθυμίσουν πως όταν η μόδα συναντά την αληθινή καλλιτεχνική ταυτότητα, δεν χρειάζεται εξήγηση. Αρκεί να τη φορέσεις.