Όταν η Ferrari καταθέτει trademarks με περίεργα ονόματα, δεν είναι απλά γιατί ξεμένει από φαντασία. Είναι γιατί κάτι δυνατό, δυναμικό και πιθανότατα εκνευριστικά απλησίαστο ετοιμάζεται πίσω από τις κόκκινες πόρτες του Maranello.
Τα νέα; Τα ονόματα SC40 και CZ26 εμφανίστηκαν στα χαρτιά, και η κοινότητα των supercar junkies ήδη φρικάρει από τη φαντασία τους.
CZ26: Τι είπες τώρα;
Αν το “CZ” σου θυμίζει Τσεχία, ξέχνα το. Καμία σχέση. Το πιο πιθανό είναι να κρύβει τα αρχικά κάποιου ultra VIP πελάτη – τύπου “αυτός που αγοράζει τις Ferrari πριν καν τις δεις στο Instagram”.
Το “26”; Ίσως είναι η χρονιά λανσαρίσματος, ίσως ένας αριθμός αγώνα, ίσως τα γενέθλια του σκύλου του συλλέκτη. Δεν θα μάθουμε εύκολα — με Ferrari μιλάμε για πληροφορίες που συχνά ακούγονται μόνο στους διαδρόμους των pit στο Μονακό.
SC40: Να σου πω τι ΘΕΛΟΥΜΕ να είναι;
Αν είσαι πάνω από τα 35 και η καρδιά σου έχει ρυθμό twin turbo, τότε ξέρεις τι σημαίνει “40” για τη Ferrari: F40. Το θηρίο που υπέγραψε προσωπικά ο Enzo, το πιο “γυμνό” και ακραίο μοντέλο που βγήκε ποτέ από το Maranello. Και πλησιάζει η 40ή του επέτειος (2027).
Το “SC”; Λογικά “Scuderia” ή “Speciale Clienti” – δηλαδή “ετοιμάσου να μην το δεις ποτέ από κοντά αν δεν έχεις ιδιωτικό jet με tail number το όνομά σου”.
Αν όντως το SC40 είναι πνευματικός απόγονος του F40, μιλάμε για track monster, με σύγχρονη τεχνολογία, αεροδυναμική που σκίζει τον αέρα στα δύο και ήχο που θυμίζει φλόγιστρο του Άδη. Bonus info: ο Hamilton λέγεται ότι έχει πιέσει για ένα μοντέλο-φόρο τιμής στο F40, και όπου υπάρχει καπνός (ή καυτό turbo), συνήθως υπάρχει και Ferrari που ψήνεται.
Οι νέοι Ferrari-άδες αλλάζουν τα δεδομένα
Το 40% των αγοραστών Ferrari πλέον είναι κάτω των 40, πλουσιότεροι, πιο παγκοσμιοποιημένοι και λιγότερο νοσταλγικοί. Αυτοί θέλουν εμπειρία, custom ιστορία και κάτι να δείχνει ποιοι είναι χωρίς να το πούνε δυνατά.
Η Ferrari το ξέρει. Γι’ αυτό φτιάχνει μικρές σειρές, κάνει ηλεκτρικά (τον Οκτώβριο λανσάρει το πρώτο full electric μοντέλο της) αλλά κρατάει τις ρίζες της καλά γειωμένες στα V8 και τα twin turbos. Προς το παρόν τουλάχιστον.
SC40 ή CZ26, είτε είναι μελλοντικό F40, είτε είναι κάτι που μόνο 10 άτομα στον πλανήτη θα αποκτήσουν, ένα είναι σίγουρο:
Η Ferrari δεν τελείωσε με τα ωραία. Μόλις ξεκίνησε το επόμενο κεφάλαιο – και αν είσαι από τους τυχερούς που θα το ζήσουν από κοντά, να ξέρεις: εμείς οι υπόλοιποι ζηλεύουμε ήδη.